środa, 29 lipca 2015

OPI INFINITE SHINE 2


  

WIOSNA / LATO 2015


Jakiś czas temu prezentowałam Wam już na blogu, w stylizacjach, lakiery OPI z kolekcji Infinite Shine. Do mojej kosmetyczki trafiły ostatnio trzy, nowe lakiery z letniej edycji. Są to pastelowe kolory, które idealnie sprawdzą się podczas wakacji. Dwa z nich to delikatne, bardzo jasne i chłodne odcienie różu: BEYOND THE PALE PINK ISL35PATIENCE PAYS OFF ISL47  oraz błękit: LAVENDURABLE ISL40. Kolory te przepięknie podkreślają opaleniznę i tworzą idealne połączenie, z każdą z moich wakacyjnych stylizacji. Dzięki bazie IST10 Prime Base Coat oraz IST30 Gloss Top Coat, lakier utrzymuje się naprawdę długo, nawet do kilkunastu dni. 
Jeśli więc wybieracie się na wakacje, koniecznie zaopatrzcie się w chociaż jeden z nich. 



Który z kolor najbardziej przypadł Wam do gustu?



Post powstał we współpracy z marką OPI.

11 komentarzy:

  1. coś dla mnie :) świetne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie są śliczne! :)

    http://damianomodo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. pastele, przygazone i neutralne kolory <3 uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Maybe I'm just late on this bandwagon but this new packaging looks great! :) xx Maja
    http://majasmuffin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Osobiscie mega polecam lakeiry Opi, Niestety największa wadą jest to że nie są tanie, są dosyć drogie. Ale jeśli chodzi o jakość i trwałość to dają radę. Zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com, u mnie post o puddingu z nasion chia

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie przygarnęłabym wszystkie! Ciekawa jestem jak wygląda na paznokciach silver on ice.

    OdpowiedzUsuń