czwartek, 6 października 2016

BATH & MASSAGE OIL by ORGANIQUE




OPIS:
Olejek skomponowany na bazie oleju słonecznikowego (nazwa łacińska Helianthus znaczy słoneczny kwiat), bogatego w kwasy tłuszczowe i witaminy, który wzmacnia, zmiękcza, normalizuje i nawilża skórę. Egzotyczny aromat koktajlu ananasowego, uwalniany w trakcie kąpieli lub masażu, orzeźwia i dodaje pozytywnej energii. Polecany do stosowania w zaciszu domowego SPA oraz w zabiegach profesjonalnych.

CENA:
49,90 PLN / 250 ML




RECENZJA:
Olejek do kąpieli i masażu marki ORGANIQUE, fantastycznie nawilża. Skóra po jego użyciu jest gładka i przyjemna w dotyku. Kosmetyk ten jest niezwykle wydajny. Należy niewielką ilość olejku nanieść na przygotowaną peelingiem skórę, a następnie wykonać masaż lub dolać do ciepłej kąpieli. Ja stosuję go głównie do masażu. Jego zapach jest przyjemny i bardzo subtelny. Osobiście jednak bardziej podoba mi się jego wersja o zapachu mrożonej herbaty. 
Produkt ten dostępny jest w kilku wersjach zapachowych: mango, owocowy koktajl, mrożona herbata oraz pomarańcza.



Wpis powstał we współpracy  z marką ORGANIQUE.

10 komentarzy:

  1. Przyznam, że dla mnie był on odrobinę zbyt tłusty do kąpieli. Ale to tylko moje odczucie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobne odczucia. Dlatego stosuję go głównie jako olejek do masażu i tu sprawdza się znakomicie :)

      Usuń
  2. Ten zapach mrożonej herbaty do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest rewelacyjny, polecam Ci go Kochana :) Ja go uwielbiam i mam wrażenie, że jest trwalszy niż ten o zapachu pinakolady :)

      Usuń
  3. Ja to zawsze jestem zachwycona Twoimi zdjęciami :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy post, btw śliczny wygląd bloga;) http://thesandie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń