sobota, 7 stycznia 2017

DRESSPL.pl



Styczeń to czas zabawy i licznych bali. Bez względu na okazję i otoczenie, każda z Nas tego dnia marzy o tym, by wyglądać zjawiskowo. Wiele z Was, z pewnością zaczęła również już poszukiwania wymarzonej sukienki na Studniówkę, którą olśni wszystkich. Ja kilka lat temu, podczas tej wyjątkowej nocy, zdecydowałam się na suknię balową. Poniżej znajdziecie kilka propozycji sukni, które szczególnie przypadły mi do gustu i które być może Was zainspirują. Wszystkie kreacje pochodzą ze strony dresspl.pl, na której  z pewnością każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie. 






Sklep ten posiada w swojej ofercie suknie wieczorowe, kreacje weselne czy też suknie ślubne. Każdy z wybranych przez Nas modeli, ma bardzo szeroki wachlarz kolorów oraz rozmiarów, co daje nam jeszcze więcej możliwości w kreowaniu idealnej sukni. Strona DRESSPL.pl daje nam również możliwość uszycia wybranej przez Nas sukni na miarę.

Obecnie na stronie sklepu znajdziecie ogromne wyprzedaże wszystkich modeli sukienek, dzięki czemu możecie zapłacić nawet do 70% taniej. Gorąco zachęcam Was do skorzystania z tej promocji, która niebawem dobiega końca.







Podczas poszukiwań kreacji, pamiętajcie jednak o tym by kierować się nie tylko panującym obecnie trendom, ale aby dana sukienka, była odpowiednio dobrana do Waszej figury. Osobiście podczas tak wyjątkowych wydarzeń, jak na przykład bal studniówkowy, stawiam na klasyczne i ponadczasowe fasony oraz nieco bardziej stonowaną kolorystykę. Świetnie wtedy sprawdzają się u mnie długie suknie, które dodatkowo wysmuklają sylwetkę i dodają każdej kobiecie elegancji. 
Ponieważ jestem wysoką osobą o bardzo wąskiej i długiej tali oraz szerokich ramionach, staram się wybierać sukienki na szerokich ramiączkach, dopasowane w tali, o długości przed kolano lub maxi aby moje nogi wyglądała nieco bardziej proporcjonalnie w stosunku do reszty sylwetki. Jeśli posiadacie podobny typ figury, z pewnością moje propozycje sprawdzą się u Was również znakomicie.




Więcej propozycji sukni znajdziecie TUTAJ. Dajcie koniecznie znać w komentarzach, czy któraś z wybranych przeze mnie kreacji, Wam również się spodobała.

7 komentarzy:

  1. Więcej takich postów! W sierpniu mam weselę u koleżanki i jestem świadkową. Sukienkę na tę okazję chcę uszyć, ale potrzebuję dużo inspiracji :D Ale zdecyduję się raczej na coś krótkiego ;) Troszeczkę za niska jestem do długich sukni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przedostatnia zrobiła na mnie zdecydowanie największe wrażenie!!

    OdpowiedzUsuń